Vilken bra lördagsmorgon

Inlägget publicerades: 2011-02-05 Klockan: 11:06:34
Har precis ätit frukost efter jag kommit hem från stallet. Hade nämligen morgonfodringen.
Ena hagen hade gått sönder så fick laga den och allt annat som är så roligt!
Skickade även ut Amadeus naken idag, även om det bara är vid 0 sträcket så är det ganska
varmt ute, och med den pälsen han har överlever han nog världens snöstorm..haha..
Kastade även in en torv, med hjälp av min hund förstårs, ingenting går utan henne!
Hon hjälpte mig att ta sönder torven, hon äger nämligen på det! Skrattande 
Tog och filmade en snutt så får ni se , när min hund drabbas av galna hundsjukan!


Kommentarer
Postat av: Erika

Hahaha!! :D

Fy fan klockren vovve alltså.

Så jäkla söt

2011-02-05 @ 13:19:39
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0