Utkast: Feb. 14, 2011

Inlägget publicerades: 2011-02-14 Klockan: 18:13:13

Lyckades övertala mig själv att åka ner till stallet ändå.. Haha..
Busen var inte lika pigg som förra gången, slår vad om att det bara var för jag skulle filma..typsikt.
sprang bara en gång, och latjade lite halvt bara. Säkert p.g.a att jag jobbat så mycket med huvudet
på senaste dagarna att han inte ''orkar'' men är ändå pigg! ;)
Sen var det ju -16 minus ute, därför så blev det svart för kameran ibland.
Det var mina vantar som åkte över..haha.
Fick med ett rejält bocksprång också, tänk 10 sånna per meter så får ni ungefär en bild
i huvudet hur det såg ut förra gången! ;)



Kommentarer
Postat av: Elkah

Bushäst ^^

2011-02-14 @ 19:22:42
URL: http://horseback.blogg.se/
Postat av: Team Norrlandsryttarna

Halloj!

Kika gärna in på våran nystartade hästblogg där du kan läsa om oss 2 hästfreaks som driver bloggen, och om våra hästar och vad som händer och sker! Du kan även slänga in en kommentar om vad du skulle vilja läsa om och vad du skulle vilja att vi skrev mer om eller nånting!



Alltid värt att iallafall kika in på bloggen! =)



Mvh Jessica & Linn

Team norrlandsryttarna

2011-02-15 @ 16:26:23
URL: http://teamnorrlandsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0