Update!

Inlägget publicerades: 2011-02-16 Klockan: 16:19:47
Har inte uppdaterat så mycket på sistonde för att jag är helt död på idér.
Kommer verkligen inte på något att skriva. hatar när det blir såhär, vill lixom skriva,
massor! :)

Kan göra en update iallafall, långtråkigt, i know! ;)
Igår skippade jag ridningen, var så himla död i hela kroppen, höll på att somna
varje gång jag satt ner. Idag är jag piggare, så ska ta en tur med plutten.
Eller ja, tur och tur. Rida runt på ridbanan och träna gå lugnt en liten sväng.
Är ju lite halväckligt när jag rider ut då han dras till varje stor snöhög, och jag sitter
gärna inte på när han välter!! haha ;)


inga bilder denna gång, sitter på fel dator! ciao! :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad menar du med att han drar sig till snöhögar :o lägger han sig i dom eller va :o läskigt!

2011-02-16 @ 16:44:33
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0