Svar på kommentar(er)

Inlägget publicerades: 2011-02-20 Klockan: 22:11:56
Eftersom några frågar hur jag bytte färg på täcket i inlägget under
så kan jag förklara det i ett inlägg istället :)

Jag gick in på http://picnik.com en gratis redigerare.
Sedan laddar man upp en bild, och man kan ändra språket i högra hörnet högst upp
till svenska.
Sen går man på skapa, sen effekter, gå till sandlådeeffekter (längst ner) och tryck på den rosa grodan
och så får ni gissa er fram hur man gör :P inte så svårt! :)

en snabb färgändrare! ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fan vad coolt med allt svartvitt utom du och hästen. Tänkte inte på det först, utan bara på ridbyxorna :P



Kan inte du fixa ihop nån fin bild på Vendela nån dag som man kan framkalla? Jag orkar inte försöka mig på att förstå det där ^^

2011-02-21 @ 19:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0