Svar på Kommentar

Inlägget publicerades: 2011-02-03 Klockan: 21:25:58



Ska köpa dessa, om dom sitter okej. med tanke på att dom är ganska billiga
och jag har inga ''lite varmare'' ridstövlar så har jag inte så stort krav:



Sen dessa, tror det är Hööks egna märke? brukar inte vara så bra kvalite på dom har jag hört.
Men om dom sitter som gjutna på mig så köper jag dom. Annars letar jag vidare.
Blev jätte glad när jag såg ett par Allround mot Dressyrstövlar för en liten billigare slant! :)



Ska kolla på denna också, tycker färgen är så himla charmig, är det snygg i verkligheten med
så blundar jag nog och lägger ner den med :3
Avalanche fleece regntäcke

Sen även Boots, har ju vart så duktig att jag har lyckas slarvat bort ena någonstan och jag hittar den
inte! Funderar på Blåa sånna, bara för att.. lixom.. haha;)
ProBell boots, neopren


Och lite annat smått och gott som jag vill ha! Skrattande
eller ja snarare köpa för jag betalar för all denna skit Oskyldig



Kommentarer
Postat av: E

fin blogg! har du egen häst? :)

2011-02-04 @ 00:39:52
URL: http://equuspuppis.blogg.se/
Postat av: Erika

täcket är grymt snyggt. :)

2011-02-04 @ 13:41:58
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0