Sorry!

Inlägget publicerades: 2011-02-21 Klockan: 13:06:36

Jag har blivit helt förälskad att sitta och leka med bilderna på picnik.com.
Ska redigera en bild totalt och sen skicka på framkallning och sätta upp den
på min vägg någon vacker dag! Blir sjukt snygga effekter om man leker lite.
Här är en bild som jag testade att göra, från början ville jag bara kolla vad allt
gjorde och slutresultatet blev ganska lyckat! Iofsig skulle vissa saker på bilden
inte vara där, exempel den svarta randen där nere ville jag få bort men då behöver
jag ångra och göra om hela bilden så den fick vara kvar. ;)

Förlåt att det blir ganska mycket redigerade bilder nu, men ja bättre än ingenting eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0