Skridskorna fram?

Inlägget publicerades: 2011-02-03 Klockan: 18:42:21

Kom hem från stallet precis har varit där och lämnat vattendunkar.
Han knappt komma in genom dörren hemma innan mamma sa att vi skulle
lämna vatten , jag som precis hade kommit hem från stallet!;)

har blivit ett riktigt proffs med alla grejor i stallet ska jag säga,
först mockar jag, sen höet, efter det maten och sist vattnet.
Och det tar under 30 min att göra. Speedad som man är! Skrattande
Fixade även Amadeus ''tilfälliga'' hage, under tråden var begravd
under all snö så var tvungen och dra upp den runt HELA hagen. 
dock så är ju hagen mindre än vår Ridbana så det var ju inte så långt.;) 
Sen när jag väl skulle knyta ihop den igen eftersom den var av så fattades
det 10 cm! Så var tvungen att gå igenom hagen igen och märkte jag hade missat
en bit, längst bort. inte nog med det så var tråden ännu för kort för att kunna knytas.
Så virade bara runt den runt stolpen. Min häst är ju inte precis någon smitare så det kunde
gott o väl vara så! :)
Kan tillägga att vi har tre trådar på den hagen, och den som jag fixade har ingen el,
så spelade ingen roll om den sitter ihop eller ej!

Fick även bilder hur Paddocken ser ut idag, det börjar smällta nu, men nu är det skriskobana.
Funderar starkt på att hoppa i skriskorna och åka lite! :D


Kommentarer
Postat av: Linn

Fin blogg! :-)

Kolla gärna in min, jag skriver om det mesta som händer i mitt liv!

2011-02-03 @ 21:00:17
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0