See you long!

Inlägget publicerades: 2011-02-05 Klockan: 17:02:13
Nu har jag varit på årsmöte i stallet och satt på täcket på Amadeus
vilken han inte uppskattade faktiskt , han blev nog lite småsur när han fick på sig det igen!

Ingenting blev heller bestämt över hagarna, hästen får gå i samma hage som förut
d.v.s en förliten hage, härligt.. Ska ju snart börja sätta igång att rida igen har ju inte
gåt p.g.a isen.. Men får ta tag i det så han får motion, sen får jag väll åka ner en gång
till på kvällen/tidigt på morgonen och promenera/cykla med honom. Han mår ju lixom inte
så jätte bra i den hagen, men tyvärr så ger han inte ut ''tillräckligt stora signaler'' utan det
är ju bara jag som ser när lillplutt mår dåligt och är man 14 år så lyssnar ju inte så många på en.
..livet e hårt..

Nu ska jag iallafall till min bror och avsluta lördagen lite roligare än sitta och deppa.
Sover över där så uppdatering blir imorgon, efter jag varit på hööks! :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Fast jag kan tycka att de är du som känner din häst bäst.

Och ingen annan, så spela roll om du är 14 år eller 30 år.



Kan inte din mamma i värsta fall gå in o tala om att din häst mår faktiskt inte bra av att ha för liten hage.



Och dom ska ju ha gott om plats så dom kan röra sig.

I alla gångarter, kunna sträcka ut osv.

2011-02-06 @ 19:03:13
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0