Sabla häst!

Inlägget publicerades: 2011-02-18 Klockan: 16:33:59

Det var asskönt väder ute på dagen, men jag red inte för min häst
har blivit en wannabe haj eller något sånt, typ piraya..?
Iallafall när jag ska sitta upp hugger han efter mig som gud vet vad!
Får inte ens röra på mig innan han hugger efter mig.
Och reflexerna blir ju att hoppa undan så det blir bara värre o värre,
för han känner ju ''åh det funkar jag forsätter''. Dumma häst!
Måste hitta på något snarast då det var ½ cm ifrån att jag skulle vara
tvungen att hitta en ny näsa åt mig själv.
Sabla häst är det inte det ena så är det det andra och är inte det andra
så ta mig fan att det är det tredje!!!
Alltid ska det vara något,
har lust och ta aachenremmen och dra igen truten på hästen!
inte för att det skulle funka för då skulle han väll antagligen börja med något annat som att
hoppa över staketet i paddocken eller något sånt, vilket inte förvånar mig om han gör, så.. ;)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ta hjälp av någon som är duktig på hästhantering innan du råkar illa ut!

2011-02-18 @ 17:17:12
Postat av: Sanna

usch då det lät ju inte så bra :/

2011-02-18 @ 19:47:08
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Sanna

usch då det lät ju inte så bra :/

2011-02-18 @ 19:59:40
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0