Överskottsenergi!

Inlägget publicerades: 2011-02-04 Klockan: 17:53:59
Fy vad halt det är ute! ingen går säker!haha..
Har själv ramlat två gånger, smidiga jag. Och sträckt alla kroppsedelar som
går att sträcka när jag skulle gå till stallet.
Det har ju såklart snöat på isen så det blir dubbelt så halt och man ser inte
vart isen är utan man får chansa sig fram. Hade iallafall Lunch fodringen idag
så mockade o.s.v då, eftersom hästen har för mycket överskottsenergi när han går
i en förliten hage så kan jag inte kontrollera honom ifall jag går någonannan stans
än ut till hagen och in till boxen.Trevligt,trevligt :)


Kommentarer
Postat av: Frida

hej läs gärna min blogg :D

Http://Fridaw.blogg.se

2011-02-04 @ 20:26:44
URL: http://fridaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0