Nu drar jag till stallet ändå!

Inlägget publicerades: 2011-02-08 Klockan: 16:53:16
Skulle egentligen inte behöva åka ner till stallet idag,
blev erbjuden att en skulle mocka åt mig och mamma fixade ju allt på dagen
MEN nu kommer det roliga, dom som har middagen idag blev magsjuk
så nu var det hennes mamma som inte är hästvan som skulle ta in dom.
och hon ringde mig och frågade om jag kunde hjälpa till (alla andra har ju såklart varit där)
Och ja, halvt sjuk som man är så åker jag ner och hjälper dom.
Bravo Emma ;)


Kommentarer
Postat av: Erika

sv; Ja Granngården hade elit brodd. :)

Dom hade dock inte många av sorten jag köpte.

men jag köpte med kortare sån där ah sak, haha.

kan inte förklara.



Raski,s brodd hål är inte så "djupa" och vissa broddar har ju en gäng grej som är väldigt lång.

så jag fick köpa korta såna.



Men dom sitter förhoppningsvis kvar.

Har ju inte tittat till henne idag, pga av en sak som hände igår.



Så blev de inget stall för min del idag.

Så en kompis har tagit hand om henne åt mig.

2011-02-08 @ 18:51:54
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: Ja :) hoppas eran granngård också har, men de borde dom.



Ingen fara.

I går eftermiddag fick min pappa en hjärtinfarkt och höll hastigt och lustigt på att gå bort. :'(

MEN han överlevde tack vare min bror, som hann förstå så snabbt att något är fel.



Och stack över hit och hitta pappa liggandes på soffan, o larmade ambulans.

Så infarkten kom här i trappen på väg ner till ambulansen.

Så dom fick igång hans hjärta i ambulansen.. som tur var.



Så har dom fått gjort en ballong sprängning på honom.

För att vigda (töja) ut ett av blod kärlen till hjärtat.

Ett till är för tajt, men dom har inte beslutat ännu vad dom ska göra med de.

Dom ska ev göra en till ballong späning på honom, för töja ut de också.



Han är tidigare hjärt opererad.

Och hans syster fick infarkt för ett par år sedan, och har sån där hjärt apa-radat in opererat.



Så nu ligger pappa på sjukhus, hjärt speciallist vård.

Mår väl hyfsat, mest trött osv.

Hälsa på honom idag med några av mina syskon.



Åh han sa att de var nära ögat där.

Han sa att allt blev svart, är så himla glad över att han lever. <3



Vi hade ängla vakt igår.

Att han överlevde är ett under, men guud va jag är glad för de.



2011-02-08 @ 21:05:56
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Fredrika Källström

Gillar din header, jättemysig bild! :D



kram

2011-02-08 @ 23:38:48
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0