Ja, jag vet jag lider av något..;)

Inlägget publicerades: 2011-02-03 Klockan: 13:29:07
Har kollat igenom hela hööks och horze hemsida vad dom har för grejer.
Får beslutångest i affärer specielt hästaffärer så när det finns en internethemsida med
alla saker så kollar jag gärna igen allt, så jag vet vad jag ska köpa när jag väl åker dit.
Har svårt att komma igång med shoppandet i vanliga fall när jag handlar åt mig själv,
tar ungefär 1-2 timmar innan jag kan köpa något och när jag väl är igång så vill jag inte
kolla på kvittona när jag kommer hem...haha..
men nu har jag kollat på allt så nu vet jag exakt vad jag ska köpa, men samma sak här,
vill gärna inte veta vad slutsumman blir .. tur nog har man ett kreditkort, då slipper man se
när man ger över alla pengar..buhu :(


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad ska du köpa då ? :)

2011-02-03 @ 15:19:43
Postat av: Mikaela

Sv: Haha, förstår det. :P

2011-02-03 @ 18:20:02
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se
Postat av: Lydia @ Irland

Haha jag är precis likadan ;)

2011-02-04 @ 01:27:30
URL: http://lifeatsulmurhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0