Ifall jag orkar..

Inlägget publicerades: 2011-02-14 Klockan: 16:24:14
Var ganska härligt väder att rida i ändå, var varmt direkt i solen så det var skönt.
Blev bara lite kallt om kinderna ;)
Amadeus var väldigt otålig vid pallen, försökte så gott jag kunde att sitta upp och av.
Men han har alldeles för mycket energi för han ska kunna stå så stilla jag vill.
Tycker verkligen det är jätte tråkigt då jag inte övade mer än 4 gånger, det tog ändå 40 min
att sitta upp/av fyra gånger för han var så spänd.

Ska försöka övertala mig själv att åka ner och slänga ut honom i stora hagarna så han får bralla
av sig, men vet inte om jag orkar..haha är nämligen lliiiite lat! ;)
Är rädd att fler skor ska ramla av också, hatar tappskor. Faktiskt var detta första
tappskon han bara tappat helt plötsligt. Han har tappat flera nedslitna bakskor förut,
men dom satt lixom fast med en eller två sömmar..


bjuder på en bild på Mig och Korint. Har slut på ovisade bilder just nu.. ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kan du inte skriva om hur du gör när du sitter upp?

2011-02-17 @ 12:59:19
URL: http://droomhasten.blogg.se/
Postat av: Sandra

Förklara menar jag! ;)

2011-02-17 @ 12:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0