Envis som man är..

Inlägget publicerades: 2011-02-12 Klockan: 19:20:54
Envis som jag är så satt jag upp på pållen idag iallafall.
Var så himla sugen att rida idag så det gjorde jag också
(förstår ni hur sugen jag var på att rida när jag låg i magsjuka igår??)
Tog endast 10 min att sitta upp idag trodde det skulle gå grymt mycket
längre men vår träning sitter forfarande kvar i hans huvud
så han insåg direkt att det bara va att ge upp, för jag skulle ändå vänta ut honom.
Tränade även lite att stå i bara grimskaften hängandes  i gången när jag borstade * gick super duper.
Han vill ju gärna gå efter mig om jag ska hämta något, men gick bättre idag faktiskt
han gick några steg men då backade jag bara tillbaka honom o.s.v.
Han fick en himla hjärngympa idag för plutt stod och sov när jag skulle åka...
Aaaw :')




Kommentarer
Postat av: Erika

sv:

Nae såna här dagar får man passa på att va ute. :)

Inte varje dag solen tittar fram.

2011-02-12 @ 19:24:03
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad skönt att det gick bra! Ha nu inte för bråttom bara, utan rid bara på volten i några dagar. Sen rider du på volten i några dagar till, men lägger till en eller två rundor runt spikhagen. Sen, om minst en vecka, lägger du till en runda runt paradis och så fortsätter du så, lite, lite i taget. Går det dåligt går du tillbaka till volten och börjar om.

2011-02-12 @ 21:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0