elitbroddar = slutsålda!

Inlägget publicerades: 2011-02-06 Klockan: 22:44:06
Är jag dömd för att ha otur eller vad är frågan?
Trodde mitt otursår var över d.v.s 2010, året jag bara vill glömma..haha!
men nej, min otur är hack i häl på mig fortfarande.
Skulle köpa brodd idag på Horze (även om dom kostade 10 kr/styck)
men dom hade inga! Alla deras återförsäljare har inte fått in några,
och jag har kollat i princip ALLA hästaffärer på webben om dom har elit broddar
men inte EN ENDASTE j**el har!
Alla Elit broddar är slutsålda, hur är detta möjligt? Tyst
Har just nu nedslipade broddar som jag knappt kan skruva ut och in.
Okej jag kan ju faktiskt köpa vanliga isbroddar, men jag vill ha mina bra kvalite
broddar..Skit också. Får köpa in i sommar broddar så jag simmar i dom tills nästa vinter
då behöver jag inte oroa mig för det! :D

Kommentarer
Postat av: emma

Avantia fritid har ;)

www.avantiafritid.se

2011-02-07 @ 18:27:23
URL: http://actus.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag var o köpte brodd idag. :)

Men de var tusan inte många kvar där jag köpte.

Köpte på Granngården, fast här då i norrköping. :P



2011-02-07 @ 20:28:24
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag var o köpte brodd idag. :)

Men de var tusan inte många kvar där jag köpte.

Köpte på Granngården, fast här då i norrköping. :P



2011-02-07 @ 20:28:30
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0