Detta blev det idag!

Inlägget publicerades: 2011-02-06 Klockan: 19:02:14
Så nu har jag lite tid att skriva om vad jag köpte idag!
Får bli tråkiga bilder om vad jag köpte = bilder från affärens hemsida!
Detta blev det iallafall, var sugen på att köpa ett x-antal saker till
men vill spara så jag kan köpa min dressyrsadel så snart som möjligt!:)

hursomhelst detta blev det:

boots från horze, i färgerna svart och blått!
Vill ju prova i den blåa färgen, men ja alltid vill man ju inte ha blått så
då tog jag svarta också, lika bra så klantig som min häst är :P

ProBell boots, neopren


Grimma från Hööks, på bilden såg den grymt tråkig ut men i verkligheten var den asnajs
egentligen är jag inget fan av billiga grimmor, alltså sånna som brukar vara billig utan fodring
vid nacke och nos och har en sån dålig hake där man knäpper fast grimskaftet, men det blev
den ändå.. hihi  :)
Även grimskaften som ni ser på bilden köpte jag, det matchade ju lixom ;)


sen mina älskade ridstövlar! Var faktiskt sköna och jag vill ju spara till en dressyrsadel
så tyckte dom var värda priset, även om dom kanske inte håller sålänge :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0