Är så himla trött!

Inlägget publicerades: 2011-02-19 Klockan: 21:40:32
Ska ut med hunden nu till stallet och ge matvraken mat.
Är helt död i kroppen nu egentligen, och vill bara gå och sova,
är så hiiimla trött!
Gick upp halv 10 idag för att gå med hunden på ½ mils lång promenad.
Och sen gick jag till stallet gick i 30 cm snö när jag tömkörde Amadeus och
blev helt genomsvettig! Sen var jag tvungen att ta in stenfruset hösilage,
lägga in torv och massor av annat skit! Förstår ni då hur död jag är nu? ;)

Ni får en bild på min söta hund! :)
Ska nog hämta tändsticksasken också så dom kan hålla upp ögonen på mig så jag inte
råkar somna på dit/hem vägen. ;)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hejsan.

Skulle vara kul om du kunde gå in på min blogg och säga vad du tycker är det bästa/sämsta med den.

Kram!

2011-02-19 @ 22:25:13
URL: http://tildasfurre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0