Snart julafton!!

Inlägget publicerades: 2011-12-23 Klockan: 16:53:28
Tjingeling!
Nu ska jag till stallet, dagen innan julafton.. Har verkligen ingen julkänsla alls och det suger!
Hursomhelst har jag 3 hästar idag. undra hur det gick till? Är troligtvis alldeles för snäll, eftersom nu
hinner/orkar jag inte aktivera min egna häst. Shame on me!

Men ska försöka tömköra lite. Vi har haft en tömkörningsvecka och endast tömkört.
Så att kommandona fasnar skritt,trav och halt.
Har inte galopperat så mycket eftersom det har varit ojämnt på ridbanan.
Dom börjar iallafall sitta. men i början är han som vanligt trög! Det är han alltid i början av saker
men sen efter ett tag så fattar han. på måndag hade jag tänkt att börja rida igen
och se om det har gjort någon skillnad i ridningen.
Jag hoppas det för han är otroligt stark i traven just nu och är jättelättstressad.
Så om jag får verkligen in travkommandot så kan jag även använda rösten
så han verkligen förstår vad jag menar då han gärna fattar galopp just nu. =)

bjussar med på några gamla fail bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0