2011!

Inlägget publicerades: 2011-12-31 Klockan: 14:23:19
Tänkte sammanfatta året i ett två inlägg! Skrattande
ska försöka göra ett helt år gå in i ett inlägg, får se hur det blir.. ;)
EDIT: Kör med två inlägg i stället!

Januari:

Hade stora problem med Amadeus och hade inte ridit på hela hösten/vintern.
Hittade en tidningsartikel och med hjälp av denna var jag tillbaka i sadeln.



Februari:

Visade stall skörby i ett inlägg.



Jag skaffade en egen torvförstörare..



Vi hade även en jätte jobbig period då eftersom han gick i en för liten hage.
Släppte ut honom på kvällarna i den stora hagarna, och han blev så glad varje
gång. Dock så var han för ivrig och slet antingen av sig en sko eller gjorde ett sår varje gång.



Mars:

híttaden en hööks katalog från 2007, var sjukt fina saker då och dem verkade köra
sitt egna race och inte kopiera från andra..



Hände inte så mycket i Mars månad, amadeus hade lyckats att tappa flera skor så hade inte
Möjlighet att göra något.



April:

Löshoppade grisen men han var inte så villig att hoppa över hindret utan var mer villig att
hoppa UPP i luften..



Han började ta sig i skritten, och det gick verkligen framåt för oss!



April:

Så köpte jag en ny sadel som jag hade i ca 3 veckor och sedan blev den sne i bommen
Var hur skönt som helst under den korta tiden att få rida i en dressyrsadel iallafall!


Hände inget annat under månad, ''red'' mycket barbacka med grimma för att beta in honom för sommarbetet.




Maj:

Åkte i början av månaden till Ullared och shoppade:




Betade även in Amadeus i provisorsk hage i några timmar om dagen:


Bestämde mig även för att ta hem Ludde under sommaren som sällskap till Amadeus



Var skörby dag i stallet och jag hoppade Korint och murklan.
Det var andra gången jag red murklan och första gången jag hoppade henne.




Hoppade även Amadeus samma dag i min sjukt seriösa outfit. Han var grym den dagen och hoppade
verkligen som en gud! (typ..)



Var även nere i Ullared för andra gången i Maj för att provrida hästar åt min syster




Det får räcka för det här inlägget!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Härligt att man kan få så mycket hjälp av en tidningsartikel, skönt att du kom upp i sadeln igen! :)

2012-01-01 @ 01:10:07
URL: http://evvm.blogg.se/
Postat av: Maja och Agnes

Fin blogg ! :D



ha en bra dag !

2012-01-01 @ 16:49:19
URL: http://djurflickorna.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0