Tjingeling!

Inlägget publicerades: 2011-08-02 Klockan: 19:00:33

Gick upp sju idag för att åka till stallet och ta in hästarna,
för att få dom masserade av en massör. Satt och väntade i 1½ timme och
försökte ringa henne och fråga vart hon ta't vägen. Sen så messar jag henne
och då säger hon att jag glömt att bekräfta att hon skulle komma idag..
Hur typiskt mig är inte det?! Herreguden, så ut med hästarna igen och då messar hovslagare
så in med Amadeus igen. Stackarna..

Nu ska jag hursomhelst till stallet och rida, blir en uteritt med Ludde och Amadeus med min syster.
Förhoppningvis blir det lite mer fart men vi får se! nu ska jag byta om och åka! :)


Kommentarer
Postat av: carolina - Stall Assla

Svara gärna på Veckans fråga på vår blogg, skulle vara kul och veta när alla startade sina bloggar!

2011-08-04 @ 14:57:16
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Hanna och Rebecka

Fin blogg :) kolla gärna in våran :)

2011-08-04 @ 21:10:16
URL: http://dailyhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0