Stallet nästa!

Inlägget publicerades: 2011-04-08 Klockan: 15:06:24

Ska till stallet nu och även rida om jag hittar på något roligt att göra med honom.
Vi har tröttnat på ridbanan en hel del nu. Men eftersom han har sina ideer om att det inte går
att rida ut vet jag inte vad vi ska hitta på. I helgen (alltså imorgon) så ska jag iallafall rida ut
börjar han hålla på så vänder jag honom och sitter av och går hem. Med tanke på att det
är så mycket människor som går runt omkring stallet och där vi rider så vill jag inte riskera
att Amadeus kickar rakt ut på en människa. Ifall jag visste att vägarna var fria från cyklar,barn
människor, hundar m.m så hade jag suttit kvar och försökt lugna ner honom. men när han tappar tålamodet
så är det inge roligt att vara minst 5 meter nära honom! ;)

Antingen är ponnyn väldigt liten eller så är gräset väldigt högt..;)


Kommentarer
Postat av: Erika

Vad gör han när du rider ut då ?

2011-04-08 @ 16:28:46
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Sanna

jobbigt med en häst som man inte kan rida ut på utan att det blir så :(

Hoppas att det går bra då :D

2011-04-08 @ 22:14:18
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Maja

ååh vad fiin bild :) såg sommrig ut :) härlig !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0