Sommarplaner 2011

Inlägget publicerades: 2011-04-30 Klockan: 18:54:30
Om en månad går hästarna i vårt stall ut på bete.
Om jag ska vara ärlig så längtar jag inte ett piss,
dels för att Amadeus blir så stressad när han behöver gå med ston och sen
att han blir orolig och stressad vid större flockar. Tur nog har vi under dom
senaste åren kunnat undvika det så han har fått gå med valackar, han gick bara
med två ston på slutet av sommarlovet 2010 och då var han super stressad direkt
när ett sto gick iväg. Förhoppningvis så kan vi ordna det iår igen men vi får se.
Så än sålänge har jag inte lagt upp några planer då jag inte alls vet hur sommaren kommer bli.
Men ridmässigt så blir det massor av arbete, och ska även försöka hitta en Ridtränare som kan
komma ut till stallet och hålla lektion, minst 1 gång/vecka. Eftersom jag inte har en transport
och inte är sugen på att lägga ut 300 på att hyra en så vill jag hitta någon som kan komma ut.
Även om det blir lite dyrare så tjänar jag faktiskt på det.

Sen ska jag även jobba min ass av för att samla ihop pengar till en dressyrsadel, och en transport
och inte någon billig alltså ''första bästa'' utan ska hitta en boggietransport! Är så himla nervös att
''köra'' en enaxlad så blir en boggie! Usch vad jag babblar kom nog inte fram till något vettigt alls i detta
inlägg, men men så kan det bli!


Kommentarer
Postat av: jossan

Vilken söt liten hästpojke du hade!! :)

2011-05-01 @ 00:27:00
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: ROBIN HOOD

tänkte slänga in en fråga nu för en gångs skull, lägger du ner mkt tid på dina blogginlägg? :)

- trevlig sommar btw! :)

2011-08-11 @ 19:11:49
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0