Snygging

Inlägget publicerades: 2011-04-12 Klockan: 14:42:34
eftersom det var så grymt väder igår så var jag ute i solen istälelt för att sitta vid datorn på eftermiddagen.
Så ingen uppdatering igår heller! Har en liten bloggsvacka just nu.. Men men..
I förrgår (söndags) så hjälpte min syster mig att rida. Gick grymt bra då, travade en del och efter ett tag så blev han skit bra!
Igår forsatte jag med det jag jobbade med i Söndags. Gick ungefär lika bra då med.
Och idag så red jag ut i 1 timme. Försökte med ett nytt sätt idag. alltså att rida på en LÅNG
runda, så kanske han slutar med att vara ultra stressad hem. Och det funkade hyffsat bra. Han
Var halvstressad men han skrittade bara fort, och inte travade iväg som vanligt. Så detta kanske hjälper
i vanliga fall. Var riktigt roligt att äntligen rida ut med honom, och det tyckte han nog med när han väl
slappnade ! ;)


Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Men så kanske det är, att han bråkar för att han inte vill gå hem? För att han vill vara ute längre! ;)

2011-04-12 @ 19:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0