Snart 15 år.

Inlägget publicerades: 2011-04-02 Klockan: 11:55:31

Godmorgon allihopa!
Eller inte gick upp för typ 3 timmar sen.. ;)
Hursom idag är det 2 April vilket betyder att det inte är så långt till min födelesedag,
50 dagar om man ska vara exakt, det är ju ett tag. Men tiden går så fort nuförtiden så
det är aldrig förtidigt att göra en önskelista! (min familj kommer garanterat gå i konkurs efter det.)

Här är en del av sakerna jag önskar mig men fler saker kommer garanterat läggas till(!)

* Dressyrsadel (pengar till en)
* Event damasker med teddy
* Swarovski pannband silver
* HV polo tröja cesar piké
* Ridbyxor
* Novabett
* Matchande schabrak+lindor
bl.a: marin,lime,orange,rött, ljus gul , rosa
* Transportskydd masta ( grå, brun elr blå)

Det var det jag kommit på inom hästvägen, jag sa ju att min familj kommer gå i konkurs! ;)


Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Dröm på du!

Iof, tradera är väl inte så tokigt ;)

2011-04-02 @ 13:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0