snabba updates den här veckan!

Inlägget publicerades: 2011-04-15 Klockan: 13:42:45
Det blir bara snabbuppdateringar den här veckan´, men det är därför det är
fullkomligt awesome väder ute! har legat i solat i dag och igår, och fått världens
snyggaste rand Cool eller inte, har grymt lätt att bli brun låg i solen i 40 min igår och
så blir man asbrun. Nackdelarna är ju att man får rand där man inte solat..

Hursom i Ondsags så red jag på banan i mycket trav, gick lite för fort. Men ja han orkar inte
hålla sig i normal takt. Men ska hård träna på det :) Efter det drog jag o kollade på Hoppträning
någonstans kommer inte ihåg. men men igår blev det ingen ridning utan vila för hans del då jag var tvungen att
fixa pass. Kan säga att jag är ''bara'' 170 lång, trodde jag var grymt mycket längre! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0