Imorgon blir det löshoppning!

Inlägget publicerades: 2011-04-01 Klockan: 22:19:46
Idag gick ridpasset jätte bra från början, han var mjuk i båda varven och tog småa hjälper.
Sen kom en från stallet ut och vi pratade ett tag och efter det funkade ingenting. Han
gick med huvudet bland molnen och tog jag i tyglarna blev han bara spändare och spändare.
Så red ut en kort bit som avslutning.

Imorgon ska det bli löshoppning om hästen är taggad på det. Han är ju inte så förtjust i att behöva springa
vid kommando. Men han kanske blir mer taggad när det är några hinder. Han har ju nämligen inte
fått hoppa sen i Maj! Undra hur detta kommer gå då, tror jag sätter på mig både hjälm och stålhätta skor
och alla andra skydd jag kan hitta i stallet då.. Har en känsla om att det kommer gå vilt till!
Kommer bara bli låga hinder på 50-70 cm, så han får upp självförtroendet lite :)

enda bilden jag har när han blir löshoppad.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0