F*n vad sugen jag blev då!

Inlägget publicerades: 2011-04-28 Klockan: 21:14:17
Fasena vad sugen jag blev på att tävla nu helt plötsligt!!
Den 27-29 maj är det RidtravarMästerskap som jag grymt gärna vill delta i! Skrattande
Ifall jag inte är med så måste jag bara åka och kolla, vet inte om man behöver grönt kort
nämligen och det har inte jag.. Och är man över 14 så måste man själv ha det..Men men..
Det är dressyr i Lätt E:0 vilket betyder att det bara är skritt, och även lätt D:0 som är trav + skritt
skulle ju passa perfa för Amadeus. Skulle lixom bara vara en rolig grej att vara med, dock gick
anmälningstiden ut i måndags eller imorgon kommer inte ihåg hur det var.
Han är inte registrerad i Svenska ridtravarförbunden så denna plan kraschade på en gång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0