FAIL!

Inlägget publicerades: 2011-04-19 Klockan: 22:04:00
Vadå fail? tror jag missade att färgen på schabrakets kant var mer åt violetta färgshållet
och benlindorna var helt lila. Får helt enkelt införskaffa mig ett lila schabrak! ;)


Ridpasset idag gick iallafall inte så bra. Red för första gången i min dressyr sadel på banan. Var ju lite annorlunda än vad jag är van till! sen ville jag iallafall ha min breda nosgrimma, och det är ett 3 - delat bett på den.
Och han var helt hård o stum i munnen. En helt annan häst! :3
På rakt bett är han betydligt bättre men känner att det ändå finns ett bett som funkar ännu bättre.
ska köpa novabettet från hööks o kolla om han gillar det. Men nu forsätter jag på rakt bett då han inte alls gillade 3-delat.

Kommentarer
Postat av: Anna S

Ett såntdär schabrak har jag också, snyggt! :D

2011-04-27 @ 10:48:27
URL: http://missbelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0