Segare än segast

Inlägget publicerades: 2010-12-06 Klockan: 19:28:10
var verkligen seeeg i stallet idag åkte dit 4 och kom hem för 20 min sen.
okej det låter inte länge, men det enda jag gjorde var att fixa hö + vatten.
Ta in 2 hästar och borsta Amadeus en snabbis. Som egentligen skulle kanske ta 40 min.
Men istället tog det såå mycket längre. Och eftersom alla var i stallet så kunde man ju inte
låta bli att prata ännu mer! ;)

Har fått numret till Equterapeuten och förhoppningsvis så kan hon komma ut den här veckan
eller nästa, så att jag kan börja komma igång att rida. Det är ju världens mysigaste väder
ute som jag inte kan ta vara på.  Och min plan att ha satt igång Amadeus till Håbocupen del 1.
kan jag ju bara glömma. Det är bara 2 månader dit, och jag kommer aldrig ha hunnit sätta igång honom
för att kunna hopptävla, kanske i 60. en gång om jag får ut Equterapeuten den här veckan! :P




Kommentarer
Postat av: linnea :]

har du sett denna sida?:o

Vinn macbook air, ipad, ipod, och iphon 100 stycken varje dag!

jag har tex. vunnit en ipod:)

länk: http://www.spinglo.com/i/linneagulliksson

2010-12-07 @ 11:00:18
URL: http://linneagulliksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0