tävlingsresultat

Inlägget publicerades: 2010-12-09 Klockan: 12:01:29
Kollade runt på Håbridklubbs hemsida, försöker ha koll på när dom
börjar med Håbocupen då jag gärna vill vara med på alla deltävlingar (det är 4st)
För 2010 startade jag inte i en enda av dom. Så skulle vara kul att vara
med i början till slut.
2009 tävlade jag i 2 av dom 4 deltävlingarna och slutade på plats 31.
Vilket jag är ganska nöjd över, att bara ha startat 2 av tävlingarna
och hamna så ''högt'' upp.







Resultat på tävlingen:



Och här var Amadeus en Ponny.
lite halvt elakt då jag skulle ha fått bättre poäng om dom hade satt Amadeus
i rätt kategori! usch på dom ;) jaja, här har jag min lilla ponny, haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0