Svar på tal

Inlägget publicerades: 2010-12-05 Klockan: 22:16:41



Det jag dissade var främst färgade träns i Plast.
vilket jag inte skrev i det inlägget på bilden. (dock så ser jag nu att det är läder med på bilden) 
Och jag skrev inlägget i sommar vilket tyder faktiskt på att jag har ändrat smak sen dess.
Men jag håller mig forfarande till att Plast träns ser billigt ut, så vill man inte lägga ut pengar
på att köpa Läder i färg, så ska man strunta i det och köra på normal läderfärg (svart och brunt)
Dock så gillar jag inte mörka färger (varken i läder elr plast) d.v.s rött,mörkblått,mörkgrönt, lila o.s.v.
men jag är verkligen inne på att ljusblå,ljusrosa och andra ljusa färger är riktigt riktigt snyggt! 

men somsagt smaken är som baken = delad! Skrattande




Kommentarer
Postat av: Anna

Du vet att många av dessa "billiga" plastträns kostar upp mot 1000 pix va? Så det handlar väl knappast om att man inte har råd att lägga ut pengar till ett läderträns. Tänk efter lite innan du skriver är ett råd från mig. Och dessutom, om man vet att en person man känner har dessa plastträns, måste man verkligen skriva på sin blogg att dom är så fula och ser billiga ut? Och det är inte första gången som du säger att något som just precis vi har är fult.

Visst du får tycka vad du vill men du kan ju tänka på vad du skriver på din offentliga blogg.

Vissa tankar kan man hålla för sig själv.

2010-12-07 @ 16:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0