Skynda!

Inlägget publicerades: 2010-12-01 Klockan: 12:41:36
- Fy i helvete vad kallt det är ute! -

hade utsläppet i stallet i morse. Och det kom en ny häst igår och
dom bråkade en hel del i morse. Men förhoppningvis så lugnar dom ner sig.
Jag måste kanske sätta upp en vägg emellan dom två eftersom det är ett sto,
och Amadeus är liiiite för hingstig för att kunna stå bredvid ett sto.
Han blir desperat efter stona och kan inte äta eller stå inne i boxen om inte
hon är bredvid. Men får hoppas att det inte blir så för jag är absolut INTE sugen på att
sätta upp skivor emellan för då ser han ingen och blir jätte instängd..
på tal om ingenting så är det -18 grader ute, och -5 grader i stallet.
hur härligt är inte det? Måste leta efter ett tjockt inne täcke till honom,
och då menar jag tjockt!

här är ett täcke på 400 g fyllning , men ska försöka hitta ett på mer än 500 g.
fyllning


nej nu måste jag skynda mig ner till stallet. har lunchen idag också. Super kul.. jag vet! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ridsportshopen har ett från Shires med 500 g fyllning. Men då får du ju inte halvhalsen..

2010-12-01 @ 16:48:14
Postat av: emelie

Z täckena finns som stalltäcke ända upp till 900g fyllning, Men de kostar ju runt 2000.-

2010-12-06 @ 13:41:30
URL: http://komkoma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0