Simmar i täcket..

Inlägget publicerades: 2010-12-31 Klockan: 13:03:05
Nu har jag hunnit varva ner sen jag kom hem från stallet.
Iof så kom jag hem vid typ 10, men ändå!
Provade täcket på Honom, och Han simmade i det princip.
Var väll sisodär ½ meter kvar ner till marken eftersom täcket
var för långt, både på brädden och på höjden ;)
Han var inte specielt glad när täcket låg och tryckte mot öronen på honom.
Han har ju aldrig haft hals så han var lite små irriterad.
Så tog av det och borstade av den jätte noga, och packeterade in den igen.
Får ta och byta den mot 135:an han såg ju inte klok ut i det stora täcket!
Kunde klämt in en till Amadeus i det täcket.. haha ;)
Och vad det stod om Shires vintertäcke var att den var liten i storleken..
Pyttsan heller säger jag! Tungan ute 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0