sent till stallet (igen)

Inlägget publicerades: 2010-12-18 Klockan: 17:29:19
hejsan svejsan.

Har varit i Stan och gått på Julmarknad hela dagen, och han
inte kasta upp inlägg imorse så det blev ingen bra uppdatering i dag.
Ska äta middag om någon timme, sen kolla på Robinson och
sedan ta hunden ner till stallet och ta kvällen samt mocka o.s.v.
Älskar sena dagar i stallet, eller inte..;)
Ridningen lägger jag på hyllan idag med, nu när jag äntligen kan
rida honom så ska allt detta komma ivägen och då syftar jag
på kramsnön och snöstormarna. han har inga snösulor, men han får inga
höga styltor just nu ändå. (hans hovar är inte djupare än 1-2 cm)
Men vill inte riskera snöstyltor för båda jag och han spänner oss då ;P



Kommentarer
Postat av: Erika

Styltor är otäckt när dom får. :/

Fy hatar o rida på vintern, när dom får sånt.



Raski kommer ha snö sulor hela vintern, nästa vinter.

Hon får ju inte skor förens i vår kanske. :)

2010-12-18 @ 18:57:40
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0