Pigg,lekfull och craaazy häst!

Inlägget publicerades: 2010-12-02 Klockan: 18:34:10
Hästen var helt knäpp idag när jag skulle ta in honom,
Han var grymt lekfull när jag skulle ta in honom, fick inte röra honom för då stack han
iväg.
Så fick muta in honom  med morötter och efter det så fick jag sätta på grimman.
Ny kompis i hagen bredvid (ett sto) så han skulle ju visa upp sig och
sen så sprang dom som galningar.
Och det har dom tydligen gjort hela dagen också. ;)
Sen ville han inte lämna boxen (står bredvid samma sto)  så börjar känna
att jag måste få upp planket för innan han blir helt nerkärad i henne.

provade även BoT:en passade fint fint kanske lite korta på längden men det
är storkel S för det var dom enda som det var 50 % rea på. Så det är skitsamma!


har inga fler bilder på honom ska ta ner kameran imorgon om det är fint väder
så får jag nya bilder. Här är iallafall en ovisad bild från 07!

Kommentarer
Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Mm, jag har lagt in 3 torvbalar nu i stallet, i hopp om att dem tinar lite! :)

2010-12-03 @ 15:37:38
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0