Otur.

Inlägget publicerades: 2010-12-12 Klockan: 10:27:10
kom på klockan halv 2 inatt när jag gick o la mig att jag hade morgonfodringen.
Trevligt va, så det var bara att ställa klockan på halv 8, och sen gå upp när den
ringde.
Men när jag kom ner var mamma redan redo vid dörren och skulle precis gå
ner till stallet och ge dom mat.
Så jag drog mig upp igen och sov en härlig timme till!
och sen åkte jag ner och tog ut dom.

Förutom att man blev totalt mosad och ''övergående'' så gick allt bra.
Ska till stallet om någon timme igen och tömköra honom för jag var för
lat igår Oskyldig


Kommentarer
Postat av: Erika

snyggt täcke :) hade sånt till min förra häst.. gillade de massor.

2010-12-13 @ 13:44:39
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0