Önska mig lycka till ;P

Inlägget publicerades: 2010-12-19 Klockan: 11:09:15
Nu åker jag till stallet, det är halvstorm ute
men idag skiter jag i det. Och ska prova rida idag
första gången på 1 månad tror jag det var.
Hoppas allt håller nu, så jag kommer igång och bort
från det här. Han har ju faktiskt stått till och från i ett ½ år.
Helt sjukt, tiden har gått så fort. Innan all snö har smällt bort
så kommer vi vara inne på mars/april innan man kan börja
hoppa ordentligt igen, och då är det 1 år sedan han hoppade.
Så inga mer ursäkter vill få igång honom igen så man faktiskt
kan njuta av vintern, och galoppera på ängen i pudersnö. haha ;)

Vi ses senare, med alla mina brutna ben jag antagligen kommer få..


dålig bild från förra vintern..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0