nästa köp

Inlägget publicerades: 2010-12-28 Klockan: 14:12:03
Vill verkligen köpa Damskerna från Jacson, dom ser så oehört fina ut,
och mysiga!
Vågar inte använda Senskydd längre, (smart att man då köpte flera i Ullared)
för han fick ju antagligen Brännskador av dom på frambenen.
Så nu vågar jag inte använda Senskydd igen, är inte rädd att dom ger Brännsår
igen eftersom jag inte kommer ha dom längre än en ridtur, men är rädd att dom trycker
på hans skador, så dom går upp igen.
Dom är somsagt forfarande inte helt läkta ännu, såren har läkt men
det har inte växt päls på det. Ska försöka ta foton och visa. :)

Så nu tänker jag barak öra på Damasker och Benlindor framöver.
(och boots förstårs)
Tråkigt nog så måste jag antagligen sälja alla mina färgglada Benskydd.
Och ''alla'' så menar jag dom Rosa och dom blå... haha..


Damasker fr Jacson

Kommentarer
Postat av: Jen

Dom där är jätta söta dock tkr jag dom är lite otympliga på benen. Dom följer liksom inte konturerna, dock är väl mina använda typ en gång men iaf:P

tyvärr är dom bruna annars hade du kunnat få dem :P

2010-12-28 @ 16:47:36
Postat av: Johanna

Är inte de där ganska mjuka? Då ger de väl inte så mycket stöd och skydd? Anledningen till att han skulle ha strykkappor var för att få bättre skydd när han slår i och då behöver de vara hårda..

2010-12-28 @ 20:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0