Nästa köp 2

Inlägget publicerades: 2010-12-28 Klockan: 18:33:54

Nått jag måste köpa nu helt plötsligt är Grimskaft.
har haft tusen av dom förut eller nej MILJONER av dom.
Och nu har man bara ett, ett enda.
Som inte längre ser ut som ett grimskaft.. avblekt..
Varför behöver man bara tråkiga saker för?
Jag menar jag vill ju köpa roliga saker såsom schabrak.
Men dom har man driljoner av så dom behöver man inte..
Haha, hur kul är det att köpa grimskaft som går på en 20-lapp?
Nej han får helt enkelt överleva med sitt slitna, blekta, halvsöndriga
grimskaft. Han tar ju inte skada av det.. Haha ;)


Grimskaften som en gång i tiden var blått! :)
och så tar vi blickarna ifrån Grimman, som gick mitt i tu när jag skulle sätta på den
på Amadeus här om dagen. Gick att bryta av på nackstycket..
Grimman ser lika sliten ut den med, äsch hästen lever ju än idag. Så han tog nog ingen
skada av det..?? Skrattande Det är bara vi männsikor som är så himla kinkiga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0