Hål i krubban!

Inlägget publicerades: 2010-12-08 Klockan: 12:27:14

min häst har aggressionproblem verkar det som.
han har bitit hål i krubban alltså tagit tänderna och bitit i botten.
Så nu är det 2 fina ''stora'' hål i bottnet av krubban, och jag -smart som jag är-
märkte inte det förren någon dag efter. även om det låg en pöl under krubban
så trodde jag att han hade spillt. Smart! ;)
Nu har jag klistrat på Silvertejp så nu håller nog krubban i några år till, onödigt att
köpa ny krubba när man ändå har silvertejp som vänstra hand! ;D




Kommentarer
Postat av: Emelie - Tävlingsryttare & Fotograf

fin blogg, kika gärna in och säg vad du tycker om min :)

2010-12-12 @ 15:10:52
URL: http://fjordyy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0