drar mig ner till stallet.

Inlägget publicerades: 2010-12-07 Klockan: 12:39:34
Nu ska jag till stallet och ge hästarna lunch, funderar på om jag ska fixa
allt nu så slipper jag komma ner senare ikväll , eller bara komma ner senare och
pyssla med honom. Men får se om jag orkar, känner mig lite lat just nu..;)

Har fått tag i equterapeutens nummer nu väntar man bara efter svar,
och förhoppningsvis så att hon kommer nu i veckan.. Orkar inte vänta längre att komma igång
att rida. Vill ju hålla tradetionen uppe och rida på Julafton med en tomte mössa på
hästens huvud, och det är mindre än 3 veckor dit, så vill gärna ha fått ut en massa energi
så jag inte sitter på en bockande Julhäst på Julafton! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0