Dagens ridtur

Inlägget publicerades: 2010-12-19 Klockan: 15:51:06
Wee blev ridning idag, tvekade en aning från början
det var ju faktiskt snöstorm ute..
Men sket i det och satt upp och fyfan vilken härlig
känsla det var måste jag säga!
Kunde ridit i timmar, så himla härligt var det att vara
tillbaka på hästryggen igen.
Dock så ska han bara skrittas i 20 minuter, haha ;)
Skrittade ut en kort sväng från början, sen red jag lite
på ängen och resten red jag runt i paddocken på långa tyglar.
Kan inte knappt vänta tills imorgon för att få rida igen.
Haha jag låter som ett litet barn som går på ridskolan och rider
1 gång i veckan o längtar till nästa gång.. xP  
hur som helst skötte han sig exemplariskt. Han tyckte det var riktigt roligt
att äntligen få börja ridas igen. :)

Dagens outfit, jag gillar att jag hade Skrik Rosa lindor med blått ländtäcke.
Men ville ha ordentligt tjocka benlindor, för dom blåa är ponnybenlindor och ger
absolut inget stöd alls för dom är så korta ;)




Kommentarer
Postat av: Erika

Älskar dina lindor! :D

Så snygga.



Härligt känsla de där.

De är så det ska kännas när man rider, man ska längta tills nästa gång. :)

De är underbart.

2010-12-19 @ 15:54:26
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0