bloggen är åtsidosatt ett tag..

Inlägget publicerades: 2010-12-26 Klockan: 23:13:36
Bloggen är inte så jätte aktiv som jag vill att den ska vara just nu.
Men hinner inte och när jag väl hinner så orkar jag inte.
Känns som jag bor i Stallet just nu, p.g.a alla fodringar.

Hade morgonen idag, så gick upp 5.30 åkte till stallet tog ut hästarna
kom hem och la mig i sängen vid 6.30 och sov till halv 1.
Väldigt bra sätt för dom som är morgontrötta, haha och då syftar jag
på mig själv.
Har morgon och lunch imorgon också, men åker till stallet vanlig tid ca 8.
för på kvällen/em (13.00) så ska vi åka o kolla på bio samt äta på resturang.
Så får se om jag klämmer ihop allt så jag kan rida imorgon på Morgonen! :)
Red även idag, gick super blev mest i paddocken då han tjaffsar så mycket ute,
och då menar jag att han galopperar sidtvärs hem, typ som skänkelviktning i galopp?
Fast rakt fram men ändå åt sidan... haha.. och det är ju endast skritt för hans del just
nu. Och det går verkligen inte att kontrollera honom för då blir han bara mer hispig.


måste bara säga att jag fullkomligt ÄLSKAR det här skritttäcket som jag köpte
i ullared, tycker det är ASsnyggt, och grymt skönt! :) Bästa köpet i ullared,YES!

Kommentarer
Postat av: Emina

Vad gick täcket på? :) Pris alltså.



Kram Emina.

2010-12-27 @ 15:20:25
URL: http://livetmedpointer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0