Är så aaarg!!

Inlägget publicerades: 2010-12-22 Klockan: 12:38:15
(Förlåt har varit lite OFF dom två senaste dagarna med bloggandet.)

hade morgonen idag, den enda dagen som jag verkligen inte ville ha, haha.
Var uppe till 3 igår, funderade på att åka till stallet 5 och ta ut dom.
men det orkade jag inte. så åkte dit vid halv 8 tog ut dom åkte
hem och la mig och sov igen. underbart.. :)

Det är iiiskallt ute, kunde knappt andas för direkt när jag öppnade munnen
så fick jag is i munnen (det frös) så hostade bara upp is hela tiden.
Jaja, planket som jag satte upp är Nedtaget??
Jag är så jvla förbannad just nu, har ingen aning om varför?
Jag hoppas med helamitt hjärta att den hade börjat ramla ner därifrån.
satte nämligen inte fast den med spik utan jag hamrade in den, och den satt
skit hårt då. Kan inte ha ramlat ner(!)
Jag har inte fått nått mess eller något, den satt ju bra igår vid lunchen när jag mockade.
Nej nu kan jag inte skriva mer, för jag är sååååå jvla piss off :@

Nu ska jag ner i kylan och ge lunchen till grisarna, samt mocka och så.
Förhoppningsvis kanske det har blivit lite varmare så jag kan rida :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Hm konstigt att den inte sitter kvar.

Och träligt om någon annan tagit ner den, utan o säga något!

De är dålig stil.

2010-12-22 @ 17:01:28
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0