älskar mitt täcke!

Inlägget publicerades: 2010-12-17 Klockan: 11:34:05

Det var ju världens snöstorm igår,
och det var ju bara någon minus ute och snön som kom
från himlen var Kramsnö, så nu är all puder snö förstörd...D:
Men somsagt han var helt dyngsur när han kom in från
hagen, men Ä-l-s-k-a-r mitt täcke som jag har nu!
Köpte det för 800 kronor tror jag på Horze.se.
Och det släpper inte in en droppe regn, och älskar passformen på den.
Köpte täcket bara för att det var Ljusblått.
Behövde egentligen inte det, men jag och blåa hästsaker kan inte
vara i samma butik..

jag tror det här är samma täcke , men iår finns den inte i blå. ;)

Avalanche fleece regntäcke

såhär såg den ut igår. Den hade inte läckt igenom, även om det va så blöt
på utsidan Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0