tema; blå

Inlägget publicerades: 2010-08-18 Klockan: 21:10:38
Ridtur med hästen idag också!
Han var cool lugn, inget gnägg efter kompisar eller något sånt.
Dock red jag på ett nytt ställe, så både gräsklippare och poolar +
Studsmattor är jätte farligt!
men men , idag blev temat blått! hade inget blått scharbak i stallet
ligger hemma. grr..
Så blev ett brunt med blåa kanter, lite matching så klart :)







Mitt försök på att klippa manen, ser snyggare ut när han inte vänder bort huvudet från Kameran..
Råkade alltid klippa lite förmycket på ett ställa så då fick jag klippa hela manen i den höjden sen
så slant man så klart med saxen så fick klippa ännu 3 cm av manen.. Sämst på att klippa
känns det som ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad fint MITT schabrak är! ;)

Förresten heter det kolugn, att man är lugn som en ko. Inte cool lugn :P

2010-08-18 @ 22:58:31
Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Snygging! :) Jag borde verkligen fixa Moses man, den ser förjäklig ut, men han vägrar bli ryckt, så det blir till att klippa! :P



Haha visst är det :P

2010-08-19 @ 15:00:52
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0