2 år sedan ♥

Inlägget publicerades: 2014-01-20 Klockan: 17:51:00
Usch fy och blä, sitter och gråter här hemma som en liten bebis
för idag är det exakt 2 år sedan vi lämnade bort Amadeus,
TVÅ år har gott, och jag sitter fortfarande och bölar som om det var
igår.

Han var min vän, min bästa vän. Han var alltid till lags, han var
alltid där.

Han var ett riktigt charmtroll med hjärtat på rätt ställe. Han hade
verkligen det och det är synd att VI inte kunde visa vad VI verkligen
kunde. Och skulle kunnat ha gjort tillsammans.
Han gick alltid in med humöret på topp och gick alltid in till 100%.

Två år har gått, två år sen jag gav dig en hejdå kram innan vi åkte iväg
för alltid. TVÅ ÅR och det gör fortfarande lika ont idag som då.
Jag hoppas verkligen med hela mitt hjärta att du har det bra, o att du får
göra det DU vill. Och jag hoppas verkligen
att vi ses igen min älskade, älskade vän ♥





 
 
 
 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0