P&J

Inlägget publicerades: 2014-04-08 Klockan: 23:01:00
Var på P&J i helgen och hoppade 60cm samt 80cm.

I 60- klassen var hon riktigt pigg och på. Men i 80 var hon tyvärr lite trött (och jag med)
Så det måste jobbas på. Konditions träning för oss båda!
Felfria blev vi i alla fall i 60cm och i 80 blev det ett stop, p.g.a att jag inte orkade rida.
Det felet tar jag alltså på mig. Vi var för trötta helt enkelt!
Jag är sjukt nöjd över helgens resultat ändå. Och nu är vi redo att höja ribban lite.
Redan den 27 april så ska jag förhoppningsvis starta en Lokal (läs lokal!!) tävling.
Blir en LD (80cm) som är bedömning A. Det tycker jag passar oss som första tävling.
Måste bara fixa bellas tävlingslicens först, och jag hoppas att jag hinner det innan
anmälningstiden går ut. (den 15:e april)

Bilden är nedan hoppar vi 80cm. Och det ser ju inte ens högt ut?! Hon hoppar ju nästan
15cm över hindret. Duktiga ponnyplutt!




Kommentarer
Postat av: Emma

Lust att göra ett bloglovin byte? :)

2014-04-25 @ 09:53:05
URL: http://fimpe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0