Hopptävlingar inbokade.

Inlägget publicerades: 2013-05-09 Klockan: 20:00:59
Eftersom tävlingarna och träningarna börjar dra igång igen så tänkte jag börja
uppdatera lite igen.

Jag har bokat in en hoppträning nu på Söndag för Anna LT och helgen
efter har jag anmält mig till en hopptävling, är dock endast en träningstävling
men det ska bli kul det med. Höjderna är 50 eller 70 cm > har inte bestämt mig
vilken höjd ännu tänkte bestämma det på söndag vid hoppträningen.

Helgen efter ska jag anmäla mig till en annan träningstävling.
Då hoppas jag att jag kan anmäla mig till 70cm, men vi får se hur
det går på träningen och tävlingen sen.

I söndags när jag hopptränade själv så får vi lite problem med avstånden
Därav när jag tränar själv så lägger jag en bom innan och då kommer vi
rätt. Höjde upp hindret lite på sista språnget, och hon tog det som om det var
40cm, var så himla glad efter eftersom det verkligen kändes bra. Bella är
så självsäker och hoppar allt så duktig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0