Ullareeeeeeeed

Inlägget publicerades: 2013-06-28 Klockan: 12:00:00
Om 6 dagar åker vi ner till Ullared för att shoppa loss. Awesome!
Mamma och pappa forsätter dock ner i landet och ska på nån Stena event.
Så jag och min syster bor på Ullareds nya hotell i hela 3 dagar. Det är ju verkligen
ett lyft från att bo i tält utan el som vi gjorde förra året.

Min köplista är milslång, hoppas dom bjuder på lika bra sortiment som förra året
för då har jag massor att köpa! Jag har dock hört att hästsortimentet har blivit
sämre, men jag hoppas att det inte stämmer.

Tagga till tusen nu då! Och jag har samlat på mig en rejäl summa pengar denna
gång, här ska det inte snålas!!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul att du uppdaterar! Men har ni varsitt hotellrum? Hur ska ni annars klara er när ni inte kan komma överens på de 200 kvm ni har hemma? ;)

2013-06-28 @ 14:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0